Jakie formy współpracy wyróżniamy w Familo?

Społeczność Familo daje nam ciekawe propozycje współpracy, tylko od nas zależy jak bardzo jesteśmy zdeterminowani, aby osiągnąć sukces. Sami również musimy się poważnie zastanowić i odpowiedzieć sobie na pytanie czy dana propozycja biznesowa jest skierowana właśnie dla nas. Dla mnie jest to bardzo ciekawa propozycja, gdyż nie muszę skupiać się tylko i wyłącznie na branży kosmetycznej (wiecie zapewne kogo mogę mieć na myśli) tylko mam dużo większe możliwości. Sklep jest bardzo obszerny jeśli chodzi o ilość produktów i asortyment, więc zrobienie zakupów za 40zł miesięcznie, aby uzyskać bonusy i prowizje z tytułu partnera nie powinno być dla nikogo dużym problemem. Promotor wystarczy, że opłaca regularnie swój pakiet, ale o tym za chwilę.

Klient

Status klienta w Familo.com
źródło: opracowanie własne




Każdy zarejestrowany użytkownik strony familo.com otrzymuje status klienta. Możemy nim pozostać i kupować wyłącznie na swoje potrzeby gromadząc zebrane wartości ZDP (Zysk Do Podziału) na kolejne zakupy. Natomiast jeżeli mamy chęci do dalszych działań i zaangażowanie do budowy własnego sklepu to warto przejść na wyższą formę współpracy w projekcie. Decyzja zależy tylko i wyłącznie od nas samych.

Partner

Status partnera w Familo.com
źródło: opracowanie własne

Jak widzimy partner ma dużo większe możliwości, ponieważ przystępuje do budowania swojej struktury/grupy w tej społeczności konsumenckiej. Warunkiem otrzymania tego statusu jest jednorazowa opłata w wysokości 47zł na rzecz tzw. "pakietu szkoleń". Dostępny jest on w kategorii e-produkty oczywiście na stronie sklepu. Następnie po dokonaniu płatności i zaksięgowaniu jej przez firmę fizycznie stajemy się partnerami. Co to oznacza w praktyce? Mianowicie mamy dostęp do wirtualnego biura (widoczne jest tam m.in. nasz obrót z grupy oraz osoby przez nas zaproszone), otrzymujemy swój własny link partnerski za pomocą którego nowe osoby mogą się rejestrować do naszej struktury. Za pośrednictwem naszego adresu "www" możemy również polecać produkty ze sklepu na zewnątrz (np. w mediach społecznościowych), dzięki temu potencjalny klient zainteresowany dokonaniem zakupu zarejestruje się za pomocą tego linku, a co za tym idzie zostanie przypisana do naszej matrycy. Osoba posiadająca ten status ma możliwość skorzystania z bonusu za zaproszenie dwóch partnerów, z tego tytułu uzyskujemy 50zł (ilość profitów nieograniczona). Prowizja z kolei wynosi 20% ZDP z zakupów swoich klientów oraz 5% ZDP z zakupów całej swojej grupy. Trzeba jednak dodać fakt, iż warunkiem uzyskania bonusów i prowizji w danym miesiącu jest własny obrót min. 40zł, ale jak wspomniałem na wstępie nie powinno to być kłopotem w sklepie wielobranżowym.

Promotor

Status promotora w Familo.com
źródło: opracowanie własne
  
Ostatnią formą współpracy i zarazem osobą, która może zgarnąć najwięcej w strukturze jest Promotor. Zobowiązany jest on do opłacania w każdym miesiącu "pakietu korzyści" w cenie 49zł jednak firma odwdzięcza się podwojonymi zyskami w stosunku do partnera. Istotną informacją jest to, że aby nim zostać trzeba wcześniej jednorazowo dokonać zakupu pakietu szkoleń czyli przejść przez status partnera (tylko tam dostajemy dostęp do biura online i link polecający). Osoba posiadająca status promotorski może uzyskać sto procent więcej zysku za zaproszonych dwóch partnerów (100zł) jak również prowizję w wysokości odpowiednio 40% ZDP za zakupy swoich klientów oraz 10% ZDP ze swojej grupy zakupowej. Również w tym przypadku warunkiem ich uzyskania jest własny obrót na poziomie 40zł, ale jeżeli opłacamy regularnie swój pakiet wówczas spełniamy te kryterium. Na tym nie koniec, promotor może uzyskać dodatkową prowizję z grupy promotorskiej, która jest dostępna tylko dla nich. Co więcej aktywni promotorzy, którzy mają pod sobą min. 9 aktywnych osób o tym statusie, a ich miesięczny własny obrót wynosi min. 500zł mogą uzyskać udziały procentowe do podziału z całego obrotu sklepu, tak więc jest do czego zmierzać :) 

Mógłbym tutaj oczywiście zamieścić również screeny o tym świadczące, ale nie chcę tego robić, gdyż od tego jest prezentacja i przede wszystkim webinary, na które serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych. Dostępne są one pod tym adresem:http://gvowebcast.com/conference,familo w poniedziałki (dla ludzi chcących poznać strategię firmy) i środy (dla osób, które już poznały Familo, ale chcą się dowiedzieć czegoś więcej m.in. o matrycy) zawsze o godzinie 20:00.

Podsumowanie

Formy współpracy w Familo dzielimy na trzy grupy, pierwszą z nich stanowią klienci. Osoby te są zainteresowane wyłącznie zakupami, niczego nie tracą, ponieważ rejestracja jest darmowa, a mogą zyskać cash back w postaci zwrotu ZDP. Drugą stanowią partnerzy, którzy inwestując jednorazowo w pakiet szkoleń budują stabilnie i powoli swoją strukturę posiadając własny link referencyjny, a co za tym idzie klientów oraz innych partnerów z których mają prowizje i bonusy. Trzecią grupę stanowią promotorzy obdarowani największym bonusem i najlepszymi prowizjami w podziękowaniu za to, że zdecydowali się na ten krok i regularnie opłacają pakiet korzyści. Mam nadzieję, że pokrótce udało mi się przedstawić propozycję programu partnerskiego spółki. Zastanów się teraz i odpowiedz sobie na pytanie w jakiej grupie widzisz siebie?

Komentarze

Popularne posty